svar till Natalie och Frida..

nu tar jag några till frågor om Matsumoto, för de är säkert flera som undrar samma sak, men om det är något annat så bara kommentera.




svar; jag tycker inte matsumoto 3 är svår att gå i, och om du är van vid att gå i höga klackar så blir dom hära inget problem, jag tycker dessa är jätte lätta. och dessa är så sjukt snygga, älskar dom till 100 %, tror du inte kommer bli besviken, tycker iallafall inte att dom är så klumpiga på men de är ju hur man går i dom. om man går klumpigt så ser dom klumpigare ut :)


Matsumoto (grå) och Matsumoto 3 (svart med dragkedja på sidan)



Svar; jag tycker att du har tagit en bra storlek, jag har 39 men tog 38 och dom satt perfekt. så du har nog tagit en bra storlek.

Har ni några mera frågor, fråga på! :)

© Text eller bild får INTE tas eller kopieras på NÅGOT sätt!
bilderna är mina om inte något annat anges.


Kommentarer
Postat av: mik

HEJ!!!

Jag har ett par matsumoto 3.

Men de är ju skit svårt att gå i.

Jag har 36 i strl. Väldigt smal är jag också, de blir liksom vingliga när man går i dom. Sen får jag typ ta myr steg för att komma fram haha. Har testat haft tjockare strumpor i. Men det är ju likadant, vad bör man göra ? Lämna tillbaka dom:(?

2011-04-29 @ 21:25:40
URL: http://screwmeagain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0