svar till anonym!


 svar; skorna är ganska smala, men jag tror att dom som har breda fötter kan också ha dom, men säger samma sak som förut, om du har smala fötter ta en storlek mindre om du har ganska breda ta din storlek som du har på alla skor. till anonym: jag tycker att om du har breda ta din vanliga storlek, så värst smala är dom inte, dom en aning stora i storlekarna.. men om man har breda så går de nog jämt ut.

om nån mera har fler frågor så är det bara att fråga :)

(Detta inlägg gäller för Matsumoto 3 och Matsumoto)


© Text eller bild får INTE tas eller kopieras på NÅGOT sätt!
bilderna är mina om inte något annat anges.


Kommentarer
Postat av: Natalie

Hej, jag har en fråga :)

Är dom matsumoto 3 svåra att gå i? E skorna tunga? eller klumpiga? Jag är väldigt van vid att gå i höga klackar men dessa verkar så klumpiga på något sett men dom är ju riktigt snygga, har själv precis klickat hem ett par till mig :)

2010-11-22 @ 15:10:37
URL: http://natalieschiller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0