Jag tror de är många...

som undrar samma sak som Malin så därför ska jag såklart svara!



svar: Jag köpte Bruna Matsumoto, (men har också svarta och gråa kolla på bilder längre bak i bloggen!) jag köpte en storlek mindre, för när jag läste på recensionerna att dom var stora i storlekarna, så tog en storlek mindre och dom satt så bra som dom kan bli! Jag! rekommenderar att ta en mindre storlek, men det beror på om du har smala eller breda fötter, om du har smala ta en storlek mindre, breda ta din storlek som du brukar ha! på dom nya beige och dom röda vet jag inte hur storlekarna är men jag tror inte det ska vara nån skillnad!

© Text eller bild får INTE tas eller kopieras på NÅGOT sätt!
bilderna är mina om inte något annat anges.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0