Svar!


svar till Hanna; dom svarta är höga ja, men inte svåra att gå i tycker iallafall jag. det beror ju också på om du är van vid höga skor, du kan ju beställa och prova och gå omkring med dom hemma! dom är så sjukt snygga iallafall man får många komplimanger, enkelt att gå med för de är 5 cm platå! :)

Klack: 13 cm. Platå: 5 cm.



Svar till Evelina; om du tycker mina bilder är snyggare borde du se dom i verkligheten! usch dom är för snygga, och bara för ynka 400-300 kr bra pris! och ens egna bilder blir mycket finare och bättre för jag vet inte vad nelly gör med sina bilder, men dom luras när någon sko är typ ljus men sen när man får hem dom så är dom mycket mörkare?! inte okej! men dessa två är sjukt snygga! tveka inte! väldigt lätt sko, och mycket finare men kom ihåg dessa är mörkare i verkligheten!! men fortfarande lika snygga! :)


klack: 13 cm. Platå: 4,5 cm

Hoppas det hära hjälpte er som tänkte beställa dessa skor, och om i har några fler frågor är det bara att fråga!

© Text eller bild får INTE tas eller kopieras på NÅGOT sätt!
bilderna är mina om inte något annat anges.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0